Frakt


Levererar du gratis över hela världen?

Ja. Vi är glada över att kunna erbjuda gratis frakt till de flesta länder runt om i världen!


Skickar du smycken till APO / FPO-adresser?

Vi stöder militära adresser till APO och FPO med US Postal Service registrerade post. Tillåt ytterligare två till tre veckors leveranstid med APO / FPO-beställningar.

 

Vilka leveransmetoder erbjuder du?

Vi erbjuder frakt över hela världen via flygpost, med två huvudalternativ Standard leverans (Gratis) och Express Leverans. Den senare passar för kunder som har behov av snabbare leverans. För en fullständig lista över leveranstid och priser för snabbare leverans, se här.


Betalning


Vilka betalningsmetoder finns tillgängliga?

Vi accepterar alla större kreditkort, som MasterCard, Visa Card, Diners och American Express. Även betalning gjord från Paypal.


Hur kan jag beställa med en kampanjkod?

Om du har en fanamnhalsband kampanjkod. En gång i "lägg till i kundvagnen", under din beställning är en "Kampanjkod" rutan. Ange koden och klicka på "applicera." Din rabatt visas till höger.

 

Vad är din integritetspolicy?

Du hittar vår integritetspolicy här.

Vad ska jag inte kunna slutföra betalningen via PayPal?

Om du har några problem med din betalning, kontakta oss gärna med din beställningsdetalj.

 

Beställning

Hur gör jag min beställning?

Det är enkelt att göra en beställning på fanamnhalsband

1. Välj ett smycke och ange önskad inskription från rullgardinsmenyn och klicka på "Lägg till i kundvagnen".

2. Välj leveransmetod, skriv kommentar (om du vill ha ett presentkort eller något som vill berätta fanamnhalsband och tillämpa kampanjkod om du har. Vårt system kommer att lägga till presentförpackning i din kundvagn auto gratis!

3. Fortsätt till kassan: Välj den betalningsmetod du vill använda. Sidan leder dig att betala.

4. Ange din leveransadress, e-postadress och telefonnummer och klicka på Fortsätt.

5. Verifiera information.

6. Once your order has successfully been placed, you will receive a confirmation email with your order number and the details of your order.

Please feel free to Email us with any special requests or questions.

6. När din beställning har genomförts, kommer du att få ett bekräftelsemail med ditt beställningsnummer och information om din beställning.

Skicka gärna e-post till oss med särskilda önskemål eller frågor.

Jag har en speciell begäran för min beställning. Hur gör jag det?

Du kan lägga till dina speciella förfrågningar i rutan "Kommentarer" längst ner i din kundvagn. Skriv din förfrågan så tydlig som möjligt så gör vi vårt bästa för att följa.

 

Hur ändrar jag en beställning efter att den har lagts?

Om du vill ändra information med din beställning, vänligen kontakta oss så snart som möjligt. Ändringar som görs mer än 24 timmar efter inköptid kommer att debiteras 30% återlåsningsavgift.

 

I vilken ordning placerar jag bokstäverna för mitt monogram?

 

Hur kan jag avbryta en beställning?

Beställningar kan endast avbokas inom 24 timmar efter att beställningen har gjorts. Kontakta support@fanamnhalsband.se för att avbryta en beställning. Varje beställning som avbokas efter 24 timmar debiteras 30% återupptagningsavgift.

 

Varför fick jag inte en e-postbekräftelse / frakt?

När du har gjort en beställning kommer du att få en "orderbekräftelse" e-post med alla dina beställningsuppgifter. Vi ber dig om att granska dina artiklar och leveransadress. Därför är det viktigt att ge oss en giltig e-postadress.

Om du inte fick ett e-postmeddelande med bekräftelse, kontrollera din skräppost.

För att säkerställa att våra e-postmeddelanden inte går till din mapp för skräppost / skräp lägger du till support@fanamnhalsband.se till din e-postadresslista.

Om du har ytterligare frågor om din beställning, kontakta oss gärna.


Kan jag beställa ett halsband med specialtecken (#, @, &, $)?

Du kan anpassa ditt halsband med specialtecken när du beställer.

 

Fanamnhalsband Produkt


Hur kan jag lägga till en Birthstone eller en diamant till mina smycken?

Vi kan lägga till Birthstone-kristaller eller en diamant till de flesta produkter.


Inkluderar kedjelängden hänge?

Kedjelängden inkluderar inte längden på hängen.


Är dina smycken gjorda av äkta ädelmetaller?

Ja, alla våra ädelmetaller köps från statliga certifierade leverantörer och är märkta för äkthet. Vi använder 0,925 sterlingsilver, koppar och massiv guldmetall för att göra smycken.


Kan jag få en låda och väska och med ett presentmeddelande?

Ja. Vi erbjuder gratis presentförpackning och presentkort med alla beställningar!


Kan jag beställa monogram med mer eller mindre än tre bokstäver?

Ja. Du kan anpassa 1 ~ 3 bokstäver monogram smycken. Och vi rekommenderar inte att du gör monogramsmycken med mer än 3 bokstäver.

 

Återvänd & Återbetalning

Vad är din returpolicy?

Kontrollera hela retur- och avbokningsreglerna här. 


Vad gör jag om jag fick en felaktig beställning?

Om du har problem med din beställning, tveka inte att kontakta oss via e-post: support@fanamnhalsband.se med din beställningsinformation. Så vi kan hjälpa dig att lösa ditt problem så snart som möjligt.

 

Grossist


Stöder du grossist?

Ja. Vi erbjuder grossistpriset till grossisten. Så om du vill skapa samarbete med oss. Skicka e-post för mer information!

Din personliga smycken onlinebutik.