Retur / utbytespolicy

 

Fanamnhalsband.se onlinebutik säljer baserat på våra utmärkta mönster och beprövade tillförlitlighet. Så kvaliteten är garanterad. Vi har också ett QA-team för att testa att dina beställda produkter fungerar korrekt innan de packas och skickas till dig. Det är därför absolut nödvändigt att du har sett alla smycken som beskrivs på vår webbplats innan du beställer. Se till att stavningarna för namn som behöver graveras är korrekta såväl som färgen, måtten och andra detaljer angående din beställning. Policyn börjar från leveransdatumet.

 

Följande skäl täcks av FULLTäckning Återvändnings- / utbytespolicy:


Följande skäl täcks av 15 dagar BEGRÄNSET COVERAGE Återvändnings- / utbytespolicy (Kunden är ansvarig för avgifter för returporto och ersättningsavgift):

  • Om du väljer fel anpassat tema / färg / storlek / teckensnitt.
  • Om personliga skäl på grund av förändrat sinne, personlig smak, beställning av många personliga objekt för jämförelse eller storlek, eller så ser du inte den detaljerade beskrivningen etc.
  • Personliga artiklar är unika, dessa avkastningar kommer att medföra en 30% återupptagningsavgift.


Avbokningsregler:

  • När din beställning har skickats in börjar vi omedelbart produktionen av de personliga föremålen. Om du vill avbryta eller ändra ditt köp är det gratis inom 24 timmar. Observera att för alla avbeställda eller ändrade beställningar (efter 24 timmar) av personliga föremål tillkommer en återbetalningsavgift på 30%.
  • Observera att du inte kunde avbryta eller ändra ditt köp när vi skickar din beställning.

Följande skäl täcks INTE av vår 99-dagars returpolicy, och vi är inte ansvariga för dessa frågor:
  • Produkter utsätts för frätande ämnen eller kemikalier. Exponering för hårda kemikalier kan förändra utseendet på din fanamnhalsband-produkt. Dessa kemikalier inkluderar, men är inte begränsade till, flytande silverpolish, pooler, badtunnor och spa. Oxiderat silver skadas lätt.
  • Objekt som har ändrats, uppdaterats och / eller reparerats uppfyller inte kraven.
  • Produkter skadas av missbruk, fel hantering eller dåligt underhåll.
  • Silverbitar ges detaljer genom oxidation, över tid kan de se ut som svarta. För att ta bort detta, rengör med silverpoleringsduken för att återge sitt ursprungliga utseende.
  •  Alla beställningar mottagna efter 99 dagar från leveransdatumet.
  • Objekt som har använts och skadats inom 99 dagar från leveransdatumet.


Procedur för returtjänst:

  • Kontakta vår kundtjänst för att begära retur. En av våra representanter kommer att följa upp dig via e-post med instruktioner. Om du behöver hjälp, skicka ett e-postmeddelande till support@fanamnhalsband.se. Om det är en kvalitetsfråga, ange ett beställningsnummer och bifoga tydliga bilder på de artiklar som representerar problemet.
  • När du har godkänt din retur returneras en återbetalning till den ursprungliga betalningsmetoden inom 3-7 arbetsdagar. Eventuella kampanjgåvor måste också returneras med din returnerade artikel.
  • Det returnerade föremålet ska förvaras i sitt ursprungliga skick där du fick det.
  • Returadress (Kontakta kundtjänst för returadress).
  • Se till att du ger oss spårningsnummer och kvitto när du återvänder.

Fanamnhalsband förbehåller sig rätten att när som helst göra ändringar av denna policy. Meddelande om eventuella ändringar kommer att publiceras på denna sida. Om du har några frågor angående avbokningar eller någon av våra andra policyer, kontakta våra kundservicerepresentanter.

För ytterligare information kan du kontakta våra kundtjänster via e-post.

E-post: support@fanamnhalsband.se

Affärstid: 21:00 - 06:00 söndag - fredag (EST)

Din personliga smycken onlinebutik.